Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 10 juli 2017

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

De arts van mijn keuze was wekenlang niet beschikbaar. Ik werd geholpen door een arts die mijn dossier niet kende. Er werd een rontgenfoto gemaakt ipv een mri. Wachttijd in de overvolle wachtkamer met ca. 40 mensen was 1.5 uur. Zeer client onvriendelijk, geen flexibiliteit getoond, er was een evident personeelstekort. Het was immers voorjaarsvakantie.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten in ons ziekenhuis. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting of de leidinggevende radiologie via: patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl of (023) 224 20 60.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.