Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 4 april 2017

Specialisme

Kindergeneeskunde

De organisatie zou ik wel aanbevelen maar de kinderarts zeker niet. Slechte adviezen, slechte begeleiding. Ze heeft niet naar onze klachten geluisterd en heeft ons niet serieus genomen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts, leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.