Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 8 juli 2016

5.3
  • Chirurgie (Heelkunde)

Eindeloos wachten op EHBO post. Zonder tussentijds contact verpleegkundigen /co-artsen. Diverse keren geconstateerd. Weinig rekening gehouden met bijv. beschikbare dekens en kussens om enigszins prettig te liggen bij gebroken ledematen, en bovendien airco ruimte uren liggen is behoorlijk koud. Was ook geen extra stoel voor begeleider.1e contact verpleegkundigen vriendelijke en correct.Het blijft verder achterlijk duur met de parkeerkosten voor iemand die voor medische behandeling ziekenhuis bezoekt. Als je aan komt rijden voor EHBO s'avonds zie je bord 1x  slecht aangegeven (bij een onoverzichtelijke kruising met een fietspad in een bocht) dat terwijl iemand voor ziekenhuis bezoek toch al niet alert is.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over hoe de zorg tijdens uw verblijf op de SEH is verlopen. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende leidinggevende of klachtencoördinator? U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl.
We hebben uw melding over de slecht zichtbare bewegwijzering doorgestuurd naar de floormanager.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.