Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Ziekenhuis

Spaarnepoort 1 2134 TM Hoofddorp
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 10 augustus 2016

Spijsverteringsaandoeningen

Specialisme

Oncologie

Gezien het feit dat ik hoge waarderingscijfers heb gegeven, geeft aan dat ik op alle fronten erg te spreken ben. Gezien mijn diagnose ging alles in sneltrein vaart en alles werd tot in de details voor me geregeld. Goede informatie verstrekking, zowel tijdens de vele consulten en de op maat gemaakte brochures voor mij. Ik voelde mij daardoor ook als individu behandelt en niet als een nummer.Kortom, ik hoor over andere instellingen wel eens minder positieve signalen, maar ik ben blij dat ik in deze situatie zo goed ben terecht gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.