Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 13 april 2018

Zwangerschap

Specialisme

Verloskunde

Ik ben inmiddels 36.5 weken zwanger. Al een paar keer naar de wk kammers in hoofddorp geweest met klachten of zorgen en altijd een top behandeling gehaad.Maar vandag 12 april  voor de eerste voel ik dat ik gehaast behandeld was en dat de gyn niet naar mijn klachten luistert.Ik ging vandaag om 13h naar a gepland bespreek met verpleegkundig voor mijn keizersnede. Het was toen weer geconstateerde dat ik me niet lekker voelt en met hoge bloeddruk was (boven 145) de dag van te voor was ik al bij de VK kamers met hoge korts (38,6) en hoge bloeddruk  ( boven 150) normal gesproken is mijn bloeddruk niet boven 120.Ik voel pip en druk op mijn oren en hoofdpijn al meer dan 1 week.Gisteren waren geen bijzonderheden bij de bloed en urine examen gevonden dus vandaag omdat de klachten blijven de gyn assistente zegt dat ze een breder onderzoek zullen doen.Ik heb de half uur CTG gedaan en urine gegeven. Mijn bloeddrukwas een keer gemeterd.  Het duurt niet lang dat de gyn samen met gyn assistente bij mij komen en in plaats van  vragen stellen begoon de gyn met "je gaat naar huis."???Zij heeft gesproken zo en gestudeerd speach "je gaat  naar huis, er is geen spraak om erder te bevalen  (hum??waar komt diet vandaan?) geen vragen geen wat zijn jou zorgen geen bloeddruk weer gemeterd en elke keer dat ik probeerde mijn zorgen te uitleggen was ik onderbroeken.Ik ging terug naar huis...zeer ongerust en teleurstelt. Ook omdat mijn klachten zijn er nog en morgen moet ik mischien weer aan de bell omdat vandaag niets gedaan was

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling. Dat vinden wij erg vervelend. Wij willen u graag uitnodigen om hierover in gesprek te gaan met de desbetreffende arts, leidinggevende of klachtencoördinator? U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.