Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Samenwerking

Glaucoom

Specialisme

Oogheelkunde

Ik kan de deskundigheid van de behandelaars niet beoordelen. De eerste specialist was aangenaam, maar die vertrok helaas naar een ander ziekenhuis. De tweede was dermate afstandelijk dat ik verzocht heb om een andere specialist. De derde lijkt goed.Ik ben voor dezelfde kwaal inmiddels over een periode van zo'n 2,5 jaar in 3 vestigingen van dit hospitaal geweest. Noord, Zuid en Hoofddorp. Een keer moest ik eerst in noord en 30 minuten later in zuid zijn. De afspraken met de specialisten beginnen zelden op de afgesproken tijd.Het ziekenhuis verstuurt zowel e-mails als SMS'en als herinnering aan afspraken; die ik meestal niet lees omdat ik zelf de afspraken noteer. Afgelopen week bleek het oogveldonderzoek (dat was afgesproken voorafgaand aan het consult met de specialist) zonder overleg te zijn verschoven naar de volgende dag (dus na het consult) en moest ik dus een andere dag terugkomen voor dat onderzoek. Toen ik nadien e-mail en sms controleerde bleek de e-mail de 3 opeenvolgende afspraken op donderdag volgens de afspraak te vermelden, terwijl de sms wel 2 verschillende dagen vermeldde.Mijn gemiddeld cijfer is vooral gebaseerd op de medische behandeling (die zou misschien hoger moeten zijn), maar de organisatie van de afdeling oogheelkunde verdient een zware onvoldoende. Ook de wachttijd om een afspraak te krijgen is erg lang en het is bijna altijd minuten zoeken om afspraken redelijk opeenvolgend te plannen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over hoe de communicatie verlopen is. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts, leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.