Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 8 juli 2016

5.2
  • Aangeboren hartafwijking
  • Cardiologie

ik kwam in aanmerking voor een irl  en die werd dan ook geplaatst alleen wist ik niet dat daar ook nog een kastje bij hoorde dat vernam ik pas bij de opname de ingreep werd ook niet gedaan door de arts die mij werd toegezegd. toen dat niet helemaal goed ging heb ik een afspraak met de cardioloog gemaakt om dat kenbaar te maken maar dat kon pas 4 dagen later in plaats van te luisteren werden de hechtingen verwijderd waar ik het niet mee eens was omdat de wond er niet goed uitzag. op mijn vragen dat het niet zo goed gelopen was kreeg ik als antwoord dat hij niet de eind verantwoordelijke was en ik nu een heel lelijk litteken op mijn borst heb als ik dit alles had geweten was ik er niet aan begonnen. verplegend personeel echt top

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarneziekenhuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.