Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 13 april 2018

Prikkelbare darm

Specialisme

Maag-, Darm- en Leverziekten

ik kwam voor een coloscopie. Het bleek dat mijn darmen niet gooed schoon waren. Dit had ik zelf al aangegeven,.Toch werd ik onder narcose gebracht en bleek het onderzoek niet uitgevoerd te kunnen worden. Er had een ander laxeermiddel voorgeshreven moeten worden. 3 dagen er na kreeg ik weer een coloscopie. Deze lukte. Doordat ik ruim 4 dagen gelaxeerd had werd  enkele dagen daarna met spoed doorverwezen naar de EHBO ivm laag Kalium gehalte. Gelukkig was dit snel verholpen met medicatie.Het had voorkomen kunnen worden door een zorgvuldiger medicatie advies voor het eerste onderzoek

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling. Dat vinden wij erg vervelend. Wij willen u graag uitnodigen om hierover in gesprek te gaan met de desbetreffende arts of klachtencoördinator? U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.