Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Ziekenhuis

Spaarnepoort 1 2134 TM Hoofddorp
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 6 oktober 2016

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Ik werd een half jaar geleden voor een heupvervanging opgenomen in de locatie Haarlem Zuid en kan nu door de verplaatsing naar locatie Hoofddorp beide vestigingen goed vergelijken. De ervaring in Zuid was beter, de kamers werden beter schoongehouden, verplegend personeel luisterde beter en waren veel behulpzamer. De operatie werd gedaan door dezelfde orthopeed die ik van harte kan aanbevelen!!Het maken van afspraken gebeurde in Haarlem Zuid dus daar kan ik voor Hoofddorp niet over oordelen. De informatie voorziening op de website van het ziekenhuis is uitermate volledig en helder. Informatie op papier (over behandeling) schiet tekort, over het ziekenhuis is die wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.