Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 12 augustus 2013

2.8

In weekend bij spoedeisende hulp voor verschrikkelijke oorpijn, opgezette gehoorgang,helse druk in oor.nadat KNO arts was gebeld,werd meegedeeld dat die het onnodig vond te komen, op afstand schijnbaar goed te beoordelen!uitgelegd dat ik 'oren-patiënt' ben (in ander ziekenhuis, maar verhuisd dus 1e x hier): geopereerd &buisjes.moest maar naar de huisartsenpost gaan,vroeg of zij wilde bellen 'je hebt zelf een telefoon,doe dat maar buiten'.Door assistente telefonisch vriendelijk beantwoord maar mocht niet bij hen wachten (om hoek bij spoedeisende hulp) want ze zat alleen en beveiliging staat dat niet toe.weer naar wachtkamer spoedeisend ,inmiddels 2 uur verder en niemand keek naar mij om terwijl ik huilde van ellende. bij huisartspost (spoed) opnieuw moeten wachten,na recept moest ik naar apotheek KennemerGasthuis Haarlem Noord (was wel open)en waar ze vriendelijk en meelevend waren, kunnen ze bij Spaarne voorbeeld aannemen!

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij hebben uw klacht over de behandeling op de SEH van het Spaarne Ziekenhuis voorgelegd aan de leidinggevende Spoedeisende hulp.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de behandeling in het Spaarne Ziekenhuis. We hopen dat het probleem van de verschillende wachtruimtes (SEH en HAP)in de loop volgend jaar is opgelost. Wij hopen dan een balie te hebben, waardoor het probleem van veiligheid is opgelost.

Uw aanmerking wordt door ons ter harte genomen en besproken in het werkoverleg van het SEH team. Er is aandacht binnen onze afdeling aan het optimaliseren van de klantvriendelijkheid en kwaliteit, wij stellen het dan ook op prijs dat u uw ervaring heeft gedeeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.