Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 6 juni 2017

Galstenen

Specialisme

Maag-, Darm- en Leverziekten

Nu al drie maanden bezig sinds de eerste keer binnen gekomen op de spoedeisende hulp. Maag- darm- leverarts heeft alle kijk behandelingen uitgevoerd en pas na 2,5 maand later de  zaak overgedragen aan chirurgie. Inmiddels complicaties en terug naar de maag-darm- leverarts voor een ERCP. 4 Keer voor niets klaar gelegen voor het verwijderen van de galblaas door de chirurg. Uiteindelijk maar onverichterzake naar huis zonder behandeling. Wel heel vriendelijke verpleegkundige op verpleegafdeling F, vandaar een 7 voor de omgang medewerkers (dames verdienen namelijk een 10)

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.