Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Ziekenhuis

Spaarnepoort 1 2134 TM Hoofddorp
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 12 september 2017

Huidaandoeningen

Specialisme

Dermatologie

Slechte service. Naam verkeerd ingevoerd in het systeem, terwijl medewerker id kaart had. Bloed afname ging stuntelig, bloed onbeheerd achter gebleven zonder sticker.Belafspraak met arts, zou voor 17.00uur zijn, eindstand belt de arts om 21.30uur savonds.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Wij zouden graag met u hierover in gesprek gaan. Wilt u contact met ons opnemen? U kunt contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.