Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 4 april 2017

Uitzaaiingen

Specialisme

Oncologie

Tijdens de halfjaarlijkse controle van borst- en darmkanker werd een grote uitzaaiing in de lever ontdekt. Meteen scans en leverpunctie en direct daarna 6 chemokuren o.a. met Immunotherapie. Daarna 2 operaties in het SG Zuid en nu krijg ik over 2 weken de eerste controle, heel spannend. Ik ben meer dan tevreden over de afd. Oncologie en Chirurgie!! Men is geduldig, lief en luistert goed naar de patient. Het enige nadeel was het eten! Niet erg lekker en weinig vers voedsel. Soep uit pakjes b.v. Omdat ik vegetarier ben was dat nog een extra moeilijkheid. Dat was jammer. Het is niet leuk om in een ziekenhuis te liggen, maar zowel in SG Hoofddorp als SG Zuid in Haarlem ben ik door de verpleging en artsen goed verzorgd. Alle lof!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.