Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 6 augustus 2018

2.0
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Zeer slechte ervaring op de polikliniek afdeling MDL. Behandeld door een arts (dokter Wanders) niet de moeite nam om te onderzoeken waar mijn klachten vandaan komen. Werd gewoon weggestuurd. Moest maar terugkomen wanneer ik weer klachten heb. Erg jammer dit.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.