Waardering van Spijkenisse Medisch Centrum - Spijkenisse op 2 november 2018

• N.v.t.

6.0

Onze ervaring met dit ziekenhuis werd steeds slechter. We hadden een klacht ingediend en kwamen in contact met een een geweldige medewerkster. zij heeft nu niet bepaald een gemakkelijke taak.Hoe zij voor mijn vrouw en mij klaargestaan heeft is geweldig. Een goed luisterend oor en een super goed inlevingsvermogen.  Zij heeft veel ergernis van ons tegenover het huidige ziekenhuis weg weten te nemen. Belde regelmatig op om te vragen of alles naar wens geregeld was ,maar ook uit belangstelling. Heeft veel geregeld voor mij qua papier werk.Wij hebben weer ons gevoel terug wat we voorheen hadden toen het nog ruwaard van putten was. Het vertrouwen was lang weg ,maar is Dank zij mevr. Van der linde weer helemaal terug. Dit ziekenhuis mag blij zijn met een medewerkster als zij. Dan komen ze zeker weer op het goede pad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spijkenisse Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.