9.2

5644 RX Eindhoven
Telefoon 040-2864144
Locatie Deze locatie is onderdeel van St. Anna Ziekenhuis

7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel klantvriendelijk en je bent er geen nummer.Korte wachttijden op de poli en behandeling.Arts denkt met je mee . Altijd de zelfde arts

• 8.9

29 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Polikliniekmedewerkers zijn bijzonder vriendelijk en geïnteresseerd. Werken op tijd en 's avonds. Ben geheel naar wens behandeld

• 8.3

15 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

- korte wachtlijst- snelle start met verdere onderzoeken; binnen twee weken gesprek arts- mri- gesprek arts.- er wordt echt meegedacht- zeer vriendelijke receptioniste

Reactie van/namens Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Eindhoven - Eindhoven

geplaatst op 18 oktober 2018

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat de behandeling naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u een goed herstel...

• 8.1

5 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne locatie. Voelt niet als ziekenhuis. Ontvangst zeer warm. Afspraak met arts was prettig. Had voldoende tijd voor het beantwoorden van mijn vragen.

geplaatst op 9 oktober 2018

Goed om te horen dat u zo positief bent. Bedankt voor het delen van uw mening. Wij zijn natuurlijk blij met uw positieve reactie,...

• 28 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

zeer tevreden, goede, klantvriendelijke bejegening, betrokken medewerkers en snelle, uitstekende, zeer deskundige zorg !

geplaatst op 2 oktober 2018

Dank u dat u deze mooie beoordeling deelt op ZorgkaartNederland. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie St. Anna Ziekenhuis

• 24 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Het is natuurlijk altijd de vraag of je met plezier naar een zorgcentrum gaat. Als je dan moet is dit wel 'the place to be'. Deskundig advies, goede uitleg en eerlijke verwachtingen. Ik kies bewust...

geplaatst op 25 september 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering! Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland. Met...

• 9.4

2 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Behandelingen van deze afdeling prima. Uitstekend contact methet personeel en de behandelend arts.

geplaatst op 28 augustus 2018

Bedankt voor het delen van uw compliment! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie St. Anna Ziekenhuis

• 9.0

15 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne arts en zeer vriendelijke medewerkers. Fijne wachtruimte, goede sfeer.

geplaatst op 16 augustus 2018

Fijn dat u dit compliment met deelt op ZorgkaartNederland, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie St. Anna...

• 9.0

8 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Correcte behandeling van a t/m z afspraken ,scan, en behandeling met de dokter zeer goed.

geplaatst op 13 maart 2018

• 25 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vanaf de poli, het consult bij de arts, de apotheek, de rontgen; wat een efficiente vriendelijke persoonlijke zorg! Waren alle klinieken maar zo vriendelijk. Zelfs het interieur is vriendelijk!

geplaatst op 28 februari 2018

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Ontzettend fijn dat u de moeite heeft genomen om een reactie achter te laten. Wij waarderen...

• 22 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het van het begin tot het einde top. Mijn zoon is hier gekomen nav een second opinion omdat ik niet tevreden was over de behandeling. Bij Topsupport werd er geluisterd, wij werden serieus...

Reactie van/namens Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop

geplaatst op 29 november 2017

• 14 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Arts heeft alle tijd voor je, (in mijn geval Dr. de Kort) legt alles goed en in begrijpelijke taal uit. Afspraaktijd, top, geen wachttijd. Vriendelijk, luisterend en meedenkend verpleegkundig...

Reactie van/namens Orthopeed Kort, G.J.L. de - Geldrop

geplaatst op 30 november 2017

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland. Mooi om deze waardering te ontvangen! Met...

• 8.8

23 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een afspraak te maken in de avonduren. Zeer punctueel op tijd. Duidelijke info.Vervolgafspraken voor anesthesist direct en op korte termijn gemaakt

geplaatst op 25 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw reactie op ZorgkaartNederland. Mooi om deze waardering te ontvangen. Vriendelijke groet, St. Anna...

21 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De afspraak is zeer snel ingepland (in tegenstelling tot andere ziekenhuizen). Ik ben zeer positief over de combinatie-afspraak die door het St. Anna werd voorgesteld. Daardoor had ik direct na de...

Reactie van/namens Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop

geplaatst op 24 mei 2017

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland. Vriendelijk dank daarvoor!

• 8.2

14 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne en goede zorg. Er wordt goed naar je geluisterd en men denkt goed met je mee.

geplaatst op 23 september 2016

Hartelijk dank dat u uw waardering op ZorgkaartNederland hebt geplaatst!

• 9.3

17 augustus 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben prima geholpen. Achteraf had ik wel vragen maar dat heeft waarschijnlijk iedereen. Ik heb daarna dan ook verschillende keren gebeld. Verder ben ik goed geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd.

Reactie van/namens Uroloog Graaf, G.W. de - Geldrop

geplaatst op 29 augustus 2016

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland!

11 augustus 2016 - Goedgekeurd door de redactie

M.R.I. gehad, zeer goed begeleid omdat ik medicatie in zou nemen maar dit was niet nodig omdat de verpleging mij goede ondersteuning en tips hebben gegeven. Veel beter dan 4 jaar geleden in Geldrop....

geplaatst op 16 augustus 2016

Fijn om te horen dat u zo goed begeleid bent tijdens uw MRI. Hartelijk dank dat u deze ervaring op ZorgkaartNederland deelt!

• 8.3

12 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

snelle behandeling en korte lijnen met fysio

• 8.0

6 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Gemoedelijke sfeer, luisterend oor, denken mee. Vriendelijk, aardig.

22 februari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Heel erg vriendelijke medewerkers, betreffende arts ook heel betrokken en vriendelijk, locatie is heel erg netjes. Gewoonweg heel erg net en vriendelijk ziekenhuis! Hier kunnen sommigen nog van leren.