Waardering van St. Anna Ziekenhuis, locatie Eindhoven - Eindhoven op 22 november 2017

• Kniebandletsel
  • Orthopedie

Ik vond het van het begin tot het einde top. Mijn zoon is hier gekomen nav een second opinion omdat ik niet tevreden was over de behandeling.  Bij Topsupport werd er geluisterd, wij werden serieus genomen en omdat het om een kind gaat werd er de vaart achter gezet. Hij is geopereerd in het St Anna ZKH en ook daar niets dan lof over. Alles werd goed uitgelegd, ook aan mijn zoon, hij werd goed in de gaten gehouden en ik mocht blijven overnachten.  Zeer deskundig team, wat de tijd voor je neemt en met je meedenkt.  Zoals mijn zoon zei na de operatie: Ik ga nooit meer naar een ander ziekenhuis. Iedereen is hier zo vrolijk en aardig.  100% vertrouwen van onze kant.

Reactie van/namens Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat de behandeling naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u een goed herstel toe. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie St. Anna ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Anna Ziekenhuis, locatie Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.