St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop

Ziekenhuis

Bogardeind 2 5664 EH Geldrop
Deze locatie is onderdeel van St. Anna Ziekenhuis

Waardering van St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 10 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hart- en vaatziekten

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

In ANNA Zkh is een grote administratieve rompslomp. We begrijpen dat we info moeten verstrekken, maar ik vind het niet acceptabel dat door verschillende disciplines steeds maar weer dezelfde vragen gesteld worden, terwijl de antwoorden in de computer worden opgeslagen. Pijnbestrijding: In het ANNA ZKH te Geldrop wordt erg pietluttig gedaan over pijnbestrijding. Ik heb het in mijn ervaring uitgelegd. . Ik verrekte van de pijn en kreeg uitsluitend paracetamol. Ik heb wat anders gevraagd, maar ik kreeg niks anders. Slaap- of kalmeringsmiddelen: De eerste nachten na de operatie heb ik vrijwel niet geslapen. Ik was over mijn toeren en heeft mijn ega aan een broeder om een slaapmiddel of kalmeringsmiddel gevraagd. Ik kreeg het niet van hem omdat het Niet op de lijst in de computer stond! IK moest snachts maar bellen om het ZELF te vragen. Er heeft een flinke discussie plaatsgevonden met resultaat nul komma nul Hierover de volgende dag met het afdelingshoofd heelkunde gesproken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.