Waardering van St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 6 september 2019

9.1
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Na een mindere ervaring in een ander ziekenhuis, voor een second opinion naar St Anna verwezen door de huisarts. In het andere ziekenhuis voelde ik me totaal niet gehoord en gezien; alles volgens protocol zonder aanziens des persoons. Ik kwam voor een kleine (ritme) afwijking van mijn hart en het Anna heeft daar een snelle procedure voor; "Pijn op de borst sneltraject". Op één ochtend alle nodige onderzoeken en scans, 2 gesprekken met de cardioloog et voilà, je weet waar je aan toe bent. Cardioloog, hr de Ridder, nam uitgebreid de tijd en de moeite om uit te leggen wat er schort en wat de behandelopties zijn. Gezien mijn leefstijl (sporter) en lichaamsbouw gaf hij de mogelijkheid om niet te ingrijpend van start te gaan (geen pillen, geen ingreep) pas als helder is wat de achterliggende oorzaak is wordt een behandelplan gemaakt. Chapeau, chapeau, chapeau!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.