Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop

Ziekenhuis

Waardering van Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 19 mei 2022 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Voor de operatie heb ik aangegeven dat ik allergisch ben voor zogenaamde witte pleiters en dat ik daar blaren van krijg. 1 dagen na de operatie bij het verwijderen van het drukverband, had ik een blaar zo groot als een ei op mijn knie. Ik wist niet direct of het een enkel een blaar was of dat het tevens een onsteking was, immers om het ei was het behoorlijk rood. Ik probeerde via de app (met daarin een foto van de knie) U te bereiken, helaas het was weekeind en dus was er schijnbaar niemand te bereiken. Ben toen via, via doorverwezen naar de Spoedhulp. Deze wisten ook niet precies wat het was of waar het vandaan kwam, hebben toch maar de blaar doorgeprikt. Het herstel van deze blaar duurde vrij lanf en daar heb ik veel last van gehad gedurende mijn herstelperiode.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.