St Antonius Utrecht

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Ik voel mij niet serieus genomen door de specialist. Hij luisterde niet en wilde niet eens het hele verhaal aanhoren. Toen ik wilde switchen van specialist naar iemand die mij en mijn zorg wel serieus neemt, werd mij verteld dat dat niet kan. Volgens mij hebben we in Nederland gewoon recht op keuze van zorg, maar daar doet Antonius dus niet aan. Daarnaast moet ik al 3 maanden wachten voor ik weer kan worden gezien na de diagnostiek. Laat staan tot ik eindelijk wordt doorverwezen voor een operatie. Daar moet je dan nog een extra 20 weken voor wachten. De receptionisten zijn super onaardig aan de telefoon en hebben geen inlevingsvermogen. Alleen maar slechte ervaringen en ik ga naar een andere zorgaanbieder. Dan maar wat verder reizen naar iemand die wel gewoon luistert en de tijd neemt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St Antonius Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.