Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk

Ziekenhuis

Beatrixpark 1 7101 BN Winterswijk
Deze locatie is onderdeel van Streekziekenhuis Koningin Beatrix

Waardering van Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 6 maart 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

Eindelijk een ziekenhuis waar je geen patiëntennummer bent, geen geval ,een ziekte beeld maar een mens met een probleem. Er wordt geluisterd naar het probleem en men wordt niet met een diagnose naar huis gestuurd. De poli oogheelkunde (oogartsen en ander personeel) afdeling hartbewaking , afdeling D 1. Super bedankt, dankzij adequate inzet ben ik er nog en weer. eindelijk wordt er nu een behandeling ingezet voor een oogprobleem wat in een ander regioziekenhuis afgedaan werd als …..dit kan niet! Het kan dus wel en eindelijk word ik gehoord, na 2 en half jaar. ook werd mij de voor en nadelen uitgelegd van de a.s operatie. ook een uiteindelijk resultaat van de ingreep werd besproken. Voor mijn geen ander ziekenhuis meer dan SKB en ZGT

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.