Waardering van Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 26 november 2018

9.6
  • Neurochirurgie

ik ben  geopereerd in het SKB  i.v.m.rugklachten.Samenwerking tussen huisarts/orthopeed/neuroloog/neurochirurgie verliep uitstekend.Goede contacten met mij en zelfs overleg met oogarts ter voorkoming van dubbele onderzoeken.Ook prima verzorging door al het personeel op de verpleegafdeling.Helaas was er een vlekje op het blazoen van deze zeer patient vriendelijke instelling.Dat betrof het op verzoek van mij gevraagde kopie van mijn orthopedisch dossier.Op dit punt lijkt het erop dat het hoofd van de medische administratie zijn eigen interpretatie van de "  wet op de geneeskundige behandelingsovereenkomst"  erop na te houden.Ook de klachtenfunctionaris blijkt zich achter dat beleid te verschuilen.Vanwaar akte.o.g. zou hierover graag overleg met de direktie van het SKB  hebben aangezien hier op grove wijze de rechten van mij door een administratiefmedewerker    worden gedwarsboomd.Vandaar ,dat er geen 10 als eindbeoordelingscijfer uit kon rollen,jammer!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.