Waardering van Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 8 oktober 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

8.8
  • Coronavirus (COVID-19)
  • Longziekten en tuberculose

Mijn man is op 23 september per ambulance vanuit Zoetermeer naar SKB in Winterswijk overgebracht. Dat is 180 km heen en 180 km terugrijden Natuurlijk schrokken we hiervan, we hadden immers gehoopt op een plekje in de regio. Het had voor ons niet beter kunnen uitpakken. Medische zorg Top en mijn man knapte relatief snel op. De houding van verpleegkundigen en de longartsen was warm en begripvol. Om 8 dagen op de isolatie te liggen valt niet mee. We hebben echter nooit het idee gehad een nummer te zijn maar een mens met emoties. Communicatie verliep uitstekend en ook over de nazorg niets dan lof. Alle verpleegkundigen en artsen van C1 en D2 : "Bedankt voor jullie goede zorgen"

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.