Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk

Ziekenhuis

Beatrixpark 1 7101 BN Winterswijk
Deze locatie is onderdeel van Streekziekenhuis Koningin Beatrix

Waardering van Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 11 maart 2017

Prostaatvergroting

Specialisme

Urologie

Naar aanleiding van eerdere onderzoeken door mijn uroloog besloten om te opereren. De opnamedag ontvangen door een verpleegkundige en een stagiair. De verpleegkundige vond ik wat nors en afstandelijk, de stagiair daarentegen en dat bleef zo tijdens mijn verblijf uiterst vriendelijk en behulpzaam. De verpleegkundige, ik neem aan de dagdienst, was gelukkig niet exemplarisch voor deze afdeling D1. De verpleegkundige van de avonddienst en haar stagiair waren pareltjes van kunde, vriendelijkheid en ondersteuning, sieraden voor het vak en dat lieten ze de volgende dagen ook weet zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.