Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk

Ziekenhuis

Beatrixpark 1 7101 BN Winterswijk
Deze locatie is onderdeel van Streekziekenhuis Koningin Beatrix

Waardering van Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 12 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Oogontsteking

Specialisme

Oogheelkunde

Ooglid correctie was noodzakelijk volgens Dr Vaandrager. Hij heeft veels te veel weg gesneden ogen sluiten niet meer. met vele zalven proberen te verdoezelen. Radboud UMC moet het nu herstellen

Reactie van/namens Ziekenhuis Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk

Beste heer, mevrouw,

We vinden het erg jammer u dat u niet tevreden bent. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Als u dat ook wilt, kunt u contact opnemen met onze Klachtenfunctionaris. Zij is bereikbaar via klachten@skbwinterswijk.nl of telefoonnummer (0543) 54 4305.
Op www.skbwinterswijk.nl/klachtenregeling kunt u lezen wat de Klachtenfunctionaris voor u zou kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Marketing & Communicatie
Streekziekenhuis Koningin Beatrix

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.