Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk

Ziekenhuis

Beatrixpark 1 7101 BN Winterswijk
Deze locatie is onderdeel van Streekziekenhuis Koningin Beatrix

Waardering van Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 5 december 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Spijsverteringsaandoeningen

Specialisme

Interne geneeskunde

Vanwege buikklachten kreeg ik een coloscopie, een dikkedarmonderzoek. Het voorgesprek met Dr. Ahmat was erg prettig en duidelijk. Waar mogelijk werd ik gerustgesteld. Op de dag van het onderzoek werd ik goed opgevangen op de dagbehandeling. Het onderzoek is me erg meegevallen. Pijnbestrijding en een roesje bleken niet nodig. De scopie-assistenten stelden me op mijn gemak, evenals Dr. Ahmat zelf. Ik vond het interessant zelf mee te kunnen kijken op het scherm. Na afloop kreeg ik van de arts de bevindingen te horen en werd ik teruggebracht naar de verpleegafdeling. Daar kreeg ik gelijk iets te eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.