Waardering van Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 19 februari 2021

9.7
  • Chirurgie (Heelkunde)

Wat een fijn rustig ziekhuis. vorige week bij de Kaakchirurg geweest en nu bij Poli Chirurgie. Je merkt dat de onderlinge samenwerking tussen personeel goed is zowel in de OK als tusssen/ op de afdeling. Lipoom op rug verwijderd. Door Chirurg Bulte goed ingeschat dat hij weggesneden moest worden omdat hij vastzat. Eerst nog gedacht om het door huisarts te laten doen. Blij dat ik het door hem heb laten doen want het zat nog meer vergroeid dan vooraf gedacht. Fijne chirurg komt rustig en goed over. Geeft duidelijk antwoord op vragen. Dag later thuis nog teruggebeld door dagbehandeling hoe het met me ging. Heel fijn ziekenhuis geen hectische toestanden. Ben al in veel andere ziekenhuizen geweest met mijn partner. Weet dat het er ook heel anders aan toe gaat. Heel fijn ziekenhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.