Tergooi, locatie Blaricum

Ziekenhuis

Rijksstraatweg 1 1261 AN Blaricum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 10 maart 2020 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Slagaderverkalking

1. Cardioloog vertelt duidelijk de vóór en tegens van de behandeling. De resultaten zijn ondanks de medicatie niet helemaal bevredigend, maar gezien leeftijd (86) mag ik dit ook niet verwachten. 2. Op de echo die de Radioloog maakte kon niets bijzonders geconstateerd worden, de klachten zijn echter niet verdwenen en ik moet hier nog contact met de huisarts over hebben. Deze punten betreffen alleen behandeling in Blaricum’s TerGooi.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Fijn dat er in duidelijke bewoordingen de voor- en nadelen van een behandeling zijn besproken. Wij hopen dat het naar omstandigheden goed met u gaat. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.