Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 2 november 2018

• N.v.t.

5.8
  • Prostaatvergroting
  • Urologie

Diagnose en behandeling (operatie) werden vastgesteld in Tergooi-Hilversum. Operatie vond plaats in Blaricum. Opname in Tergooi-Blaricum was dramatisch! Opname vond plaats door zorgverleenster die slecht en bijna onverstaanbaar Nederlands sprak en b.v. met bloeddruk opnemen zat te klungelen met het opname apparaat. Bovendien bleek later een gedeelte van de intake-lijst niet ingevuld te zijn. De behandeling direct vóór de operatie en ook de verzorging erna waren prima!

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi - Hilversum

Wat naar dat uw opname niet helemaal goed verlopen is. Uw feedback heb ik doorgeven aan de betreffende afdeling. Wilt u vaker uw ervaringen over ons ziekenhuis met ons delen? Dan kunt u zich aanmelden voor ons patiëntenpanel via www.tergooi.nl/patientenpanel. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. ^MW

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.