Tergooi, locatie Blaricum

Ziekenhuis

Rijksstraatweg 1 1261 AN Blaricum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 11 maart 2020 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

Het proces van afspraken maken. Afspraken vastleggen is niet erg klantvriendelijk. Wat ik onbegrijpelijk vind is de situatie bij oogpolie locatie Hilversum. Hier maak ik altijd mee dat er wordt getelefoneerd en gesprekken worden gevoerd waarbij het gesprek duidelijk is te volgen voor alle aanwezigen in de wachtkamer. Waarbij de aanwezigen/patiënten die er niets mee te maken hebben allerlei informatie die prive zijn van anderen kunnen horen. Ook sta je daar vaak minutenlang te wachten zonder dat medewerker de indruk wekt te weten dat jij daar staat. Of aangeeft 'ik kom zo bij u' of zoiets. De medewerker gaat daarbij ook nog met collega's in gesprek en/of loopt weg. Als patiënt/klant die staat te wachten voelt dit aan alsof je lucht bent. Dit is niet eenmalig of gedrag van een enkele medewerker.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Bedankt voor het plaatsen van uw waardering. Wat goed dat u ons wijst op wat wij kunnen verbeteren aan onze zorg. Wij zullen uw opmerkingen delen met de betrokken polikliniek. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.