Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 18 mei 2018

• N.v.t.

8.8
  • Gynaecologie en Obstetrie

Ik heb een spiraaltje laten plaatsen door Dokter Verdonkschot. Ik had voordat ik naar het ziekenhuis ging voor het spiraaltje het al laten proberen te zetten bij de huisarts. Dit was geen pretje, het lukte hem niet om het spiraaltje te plaatsen en het deed enorm veel pijn. Een dag later had ik een afspraak bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. De gynaecoloog had begrip voor de situatie die bij de huisarts had plaatsgevonden en stelde mij gerust dat het haar zou lukken. Het is haar inderdaad gelukt, het ging veel makkelijker dan bij de huisarts! Ik raad het zeker aan om een spiraaltje te laten zetten bij deze gynaecoloog in het Tergooi ziekenhuis. Dokter Verdonkschot is een zeer kundige arts en het is super fijn om door deze arts behandeld te worden. Ik ging met een zeer tevreden en vooral opgelucht gevoel naar huis. Wat een toffe arts!

Reactie van/namens Tergooi

Fijn te lezen dat de ingreep goed verlopen is. Tevreden patiënten is waar wij het voor doen. Uw complimenten hebben wij doorgegeven aan uw arts. Hartelijk dank voor uw waardering. ^MW

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.