Tergooi, locatie Blaricum

Ziekenhuis

Rijksstraatweg 1 1261 AN Blaricum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 10 maart 2020 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Alvleesklierontsteking

Specialisme

Orthopedie

Kwam in het Tergooi vanwegen pijn in mijn nek en schouder na een autoongeluk in Augustus 2018. Daarna eerst in de Bartok,toen het Flevoziekenhuis en omdat ik daar op een gegeven moment te bieden kreeg dat ik er maar moest leren te leven een behandeling inde Herman clinics aangevraagd. Na een maand kreeg ik eindelijk door hulp van het zilveren kruis e horen dat zei mij niet wilde helpen. Daarna doorverwezen naar Dokter Vis in het Tergooi. Daar be ik met heel veel liefdevolle aandacht verschillende onderzoeken in gegaan en uiteindelijk op 10 februari geopereerd. Het hele proces voelde als een warme deken. Nu onder behandeling door een fysiotherapeut en daarna weer terug naar Dokter Vos . Ben zo blij dat deze man me heeft geholpen en mij het geloof in een goed herstel heeft terug gegeven.Heel dankbaar.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat u onze zorg als erg prettig hebt ervaren. Hartelijk dank voor het plaatsen van uw waardering en voor de toelichting daarop. Wij wensen u een voorspoedig herstel toe. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.