Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 2 november 2018

5.4
  • Hoge bloeddruk
  • Interne geneeskunde

Lastig deze beoordeling te geven, omdat het 2 verschillende afdeling betreft. Internist was communicatief niet zo sterk en de cardioloog kon goed uitleggen. Ik heb als vervelend ervaren dat ik na een telefoongesprek over nieuwe medicatie en de bijwerkingen niet serieus werd genomen. Na dag 4 innemen van nieuwe medicatie kreeg ik last van opgezette klieren,  een hele lage hartslag (tussen 48 en 52 slagen), het steenkoud had, druk op borst en rug, duizelig, etc. Het antwoord was dat ik moest wennen aan de medicatie, niet meer op hometrainer mocht, rustig aan moest doen en als ik het warm kreeg en ging transpireren ik de huisartsenpost moest bellen. Komt weinig hoopvol over. Na 10 dagen (klachten bleven aanhouden) naar cardioloog, die meteen de medicatie heeft aangepast omdat mijn hartslag veel te laag was, waardoor bloeddruk weer om hoog ging. Door cardioloog is hartfilmpje gemaakt door zeer vriendelijke vrouw en daarna een echo door een erg gehaaste vrouw, die tussen het opnemen door appjes van haar zoon beantwoorde. Ze gaf de ademhaling ook wel heel erg kort op elkaar aan, dat ik gevoel had te stikken. We wachten volgend afspraak met internist in opleiding af.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Het spijt me te lezen dat u zich niet serieus genomen voelt en u verschillende klachten kreeg. Dank u wel dat u de moeite hebt genomen om ons te laten weten hoe wij onze zorg kunnen verbeteren. Uw opmerkingen heb ik gedeeld met de betreffende afdelingen. ^MW

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.