Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 19 april 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.7
  • Botbreuken

Mdw waren allenaal erg aardig. Ik had achteraf meer uitleg willen hebben. Ik heb nog nooit iets gebroken dus bedacht zelf niet om naar de foto te vragen. Had de breuk wel willen zien of tekening. Verder ook weinig info over risico’s thuis. Wat mag wel en wat niet.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Wat jammer te lezen dat we u niet de juiste uitleg hebben kunnen geven. U kunt uw röngenfoto's alsnog opvragen via onze website onder het kopje Kopie Röntgenfoto (https://www.tergooi.nl/naar-het-ziekenhuis/goed-om-weten/opvragen-dossier/). Heeft u verder nog vragen? Dan kunt altijd telefonisch contact opnemen met onze poli. Veel sterkte gewenst met uw herstel. ^MW

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.