Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 9 juni 2011

4.5

Met ernstig hart-infarct naar Gooi Noord gebracht door ambulance. Ambulance personeel wilde mij direct naar AMC (had dienst) brengen. Gooi-Noord stond erop dat ik daar werd gebracht. Na opname faxte Gooi-Noord gegevens naar AMC. Later hoorde ik van mijn cardioloog daar dat het AMC geen idee had waarom ik niet direct naar hun was gebracht en dat ze 'sterke' taal hebben moeten gebruiken om mij per direct daar te brengen. God zij dank bleef mijn hart met als zijn verstoppingen en vernauwingen doorkloppen. Ik leef nog maar net dank zei Gooi-Noord. Na behandeling in AMC volgende dag terug naar Gooi-Noord. Daar werd de ene na de andere fout gemaakt. O.a. medicatie; verpleegkundige bracht verkeerde medicatie. Wat ik melde. Ik moest het nemen want de dr. had het voorgeschreven? Na veel 'aandringen' pakte zij mijn status. En jawel, haar fout. Ter controle naar AMC. Zei hadden 'moeizaam' contact met Gooi-Noord om mijn gegevens te krijgen. Op hun verzoek persoonlijk opgehaald. Had politie nodig om mijn persoonlijke medische gegevens mee te krijgen! Etc.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.