Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 5 augustus 2018

9.4
  • Prostaatvergroting
  • Urologie

Na ca. 18 jaar toenemde problemen door vergrote prostaat met recent een sterk stijgende PSA en groei tot ca.145 ml, besloten tot een operatie. Er blijkt veel onduidelijkheid t.o.v de juiste behandeling. Zelfs de verouderde -open- methode, een zware operatie met knap veel risico, werd nog geadviseerd. De beste methode bij een grote prostast bleek met een moderne Thulium laser. Maar weinig urologen hebben hiermee nog voldoende ervaring, of er is geen Thulium laser aangeschaft. Het bleek dat in het Tergooi ziekenhuis de uroloog dr. van der Windt gespecialiseerd is in grote prostaat operaties en heeft ervaring met ca 800 Thulium behandelingen. Daar ben ik  4 weken terug door hem geopereerd en nu al zeer tevreden met het resultaat. Volledig gestopt met medicijnen, plassen gaat stukken beter, geen nadruppelen, niet 4-5 x per nacht eruit enz. De blaas moet er nog aan wennen maar ook de urgentie aandrang is verbeterd. Het Tergooi Blaricum, urologie dr. van der Windt, is aan te raden voor het operaties van grote prostaten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen zo'n uitgebreide waardering voor ons achter te laten. Wat goed dat u zo tevreden bent over de behandeling met de Thulium laser. Uw complimenten geef ik door aan dr. van der Windt. ^MW

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.