Tergooi, locatie Blaricum

Ziekenhuis

Rijksstraatweg 1 1261 AN Blaricum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 29 augustus 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gebroken enkel

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Na de opname in het ziekenhuis een grote hoofdluisplaag op het hoofd.... ivm COVID-19 én deze op handen zijnde operatie nergens anders geweest waar het vandaan zou kunnen komen en de andere gezinsleden hadden nergens last van. Voor het verplegend personeel was het vooral ‘werk’. Was n groot contrast met opname in Hilversum. Aanleggen infuus ging slecht.... Arts gaf na de operatie uitleg over de ingreep.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

we vinden het jammer te lezen dat uw ervaringen in onze locatie Blaricum zo anders zijn geweest dan uw ervaringen in locatie Hilversum. Dat u te maken heeft gekregen met hoofdluis is erg vreemd: wij maken uiteraard gebruik van schoon linnengoed en wegwerpmaterialen. Hopelijk bent u er inmiddels van het euvel verlost . Evengoed geven wij uw signalen - ook die m.b.t. de hoofdluis - door aan de afdeling Heelkunde. Dank voor uw waardering. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.