Tergooi, locatie Blaricum

Ziekenhuis

Rijksstraatweg 1 1261 AN Blaricum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 10 maart 2020 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Specialisme

Neurochirurgie

Na geopereerd te zijn aan een hernia L4/5 in november 2018 kwam de uitstraling in mijn linker been / heup - bil terug in het voorjaar 2019. Fysio bracht geen uitkomst. Na overleg met Dr. Kruijk (neuroloog) en Dr. Dennis Buijs (neurochirurg) in de herkansing en opnieuw geopereerd op 9 januari 2020. De tussenwervel welke tegen de zenuw aandrukte is verwijderd. Dr. Dennis Buijs kan ik een ieder aanbevelen. Een vriendelijke man die nergens omheen draait. De operatie is spoedig verlopen en het herstel van de zenuw heeft z’n tijd nodig.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Wat een heftige ingrepen heeft u ondergaan. We hopen dat het inmiddels goed met u gaat. Fijn te lezen dat u tevreden bent over ons ziekenhuis en onze zorgverleners. Wij danken u ook voor het delen van uw ervaring. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.