Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 19 april 2019 De inzender van deze waardering is geverifieerd

9.1
  • Longaandoeningen
  • Longziekten en tuberculose

Nadat ik, na opname met een zware, dubbele longontsteking, ontslagen werd zonder de diagnose waardoor de longontsteking veroorzaakt was en zonder medicijnen, moest ik na een kleine week weer opgenomen worden. De longontsteking was nog niet genezen! Na 4 dagen kreeg ik te horen dat mij hartmedicijn de oorzaak was (dus ik moest daarmee stoppen) en werd ik behandeld met Prednison. Dit werkt wel. Mijn longen zijn schoon. Over 3 maanden weet ik meer.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Dank voor het achterlaten van uw waardering. Wij vinden het vervelend om te horen dat u opnieuw opgenomen moest worden. Hopelijk krijgt u over een paar maanden een positieve uitslag te horen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.