Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 2 november 2018

4.1
  • Chirurgie (Heelkunde)

Tot mei 2017 nooit klachten gehad, daarna ging alles mis. Van de spoedeisende hulp naar huis gstuurd met de mededeling "niets aan de hand".tien dagen later bleek ik toch 4 bekken fracturen te hebben. Op 10 sept jl. Pen uit bovenbeen verwijderd. Heel slordig gehecht, dus wond ging weer open. Ik heb daar foto's van. Ben zeker 8 keer op de poli teruggeweest. Steeds weer weggestuurd zonder dat er goed naar gekeken is. Gevolg nu nog steeds lekkende wond en pijn. Op suggestie eens een echo te maken wordt niet gereageerd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Dank u wel dat u de moeite hebt genomen om ons te laten weten hoe wij onze zorg kunnen verbeteren. Via de redactie van ZorgkaartNederland hebben wij inmiddels contact met elkaar gehad en bent u terug geweest naar onze poli. We hopen dat we uw klachten naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen. ^MW

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.