Tergooi, locatie Blaricum

Ziekenhuis

Rijksstraatweg 1 1261 AN Blaricum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 17 maart 2021 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Cardiologie

Wat kan beter: Ik zou graag nog zien dat er een aanvullend consult was met een "generalist", die de patiënt meer informatie geeft over wat hij zelf aan zijn gezondheid kan doen en die verder zoekt naar de mogelijke oorzaak van de klachten. Nu is het zo dat als er meerdere specialisten, na het uitvoeren van de "checks" op hun specifieke gebied, ok geven, er klaar mee is terwijl er geen oorzaak gevonden is. Een meer "holistische" aanpak dus! Maar dat is sowieso een probleem bij de allopatische genezers; die ontbreekt nog steeds.; Ik ben tevreden over: Ik ben door de cardioloog na afloop van het onderzoek goed geïnformeerd en hij gaf helder antwoord op mijn vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.