Tergooi, locatie Blaricum

Ziekenhuis

Waardering van Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 25 juli 2021 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Cardiologie

Wat kan beter: Schoonmaak was onder de ondergrens; Ik ben tevreden over: Ben tevreden van het begin tot het eind.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

Dank u wel voor het delen van uw ervaring met onze zorg. Goed om te zien dat u daar erg tevreden over bent. Het spijt ons te lezen dat u de schoonmaak als onvoldoende hebt ervaren. Hygiëne en een schoon ziekenhuis vinden wij zeer belangrijk. Alle ruimtes worden minimaal 1 keer per dag schoongemaakt. Helaas komt het voor dat anderen (sanitaire) ruimtes niet altijd schoon achterlaten. U kunt dit ook altijd ter plaatse doorgeven aan onze medewerkers zodat we het snel kunnen oplossen. Nogmaals dank voor het delen van uw ervaringen. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Blaricum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.