Tergooi, locatie Hilversum

Ziekenhuis

Van Riebeeckweg 212 1213 XZ Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 10 maart 2020 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Nierkanker

Specialisme

Urologie

Bij mij is er nierkanker vastgesteld. Toen ben ik in het traject terecht gekomen, dit was vanaf het eerste moment voor mij helemaal duidelijk, en wat er ging gebeuren. Een minpunt was de tijd die er tussen zat, week voor Kerst diagnose en 6 Jan. Thoraxscan en 8 Jan. uitslag daarvan, die weken waren een hel. Zou minder tijd tussen moeten zitten. Daarna heb ik alleen maar zeer vriendelijke, luisterende en kundige mensen meegemaakt. De heldere uitleg van meneer Barendrecht wat hij samen met z’n team ging doen tijdens de operatie. De mensen bij de intake. Later bij de opname, de dames die me voorbereide op de operatie en later in de verkoeverruimte, allemaal aardig, top en professioneel. Later op de afdeling heb ik het zelfde ervaren. Kortom, ik heb veel respect voor een ieder waar ik mee te maken heb gehad.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Wat een heftig bericht heeft u gekregen. Wij hopen dat het naar omstandigheden goed met u gaat. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over ons ziekenhuis en onze medewerkers. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.