Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 2 november 2018

• Orthopedie

De behandeling en verzorging voor en na de operatie was erg goed. Vooral dat er een blokkade was gezet en de overgang naar de morfinepomp naar de tabletten voorkwam dat ik pijn had. Alleen jammer dat ik een paar uur na de operatie diclofinac kreeg zonder maagbeschermer. Ik vroeg ernaar, maar er werd gezegd dat dat niet voorgeschreven stond. Kreeg, zoals ik gezegd had, er flink last van. Jammer dat ze niet luisterde naar me.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Dank u wel dat u de moeite hebt genomen om ons te laten weten hoe wij onze zorg kunnen verbeteren. Mijn excuses dat het ondanks uw opmerkingen geen maagbeschermer heeft gekregen en hier klachten van kreeg. Uw opmerkingen heb ik gedeeld met de afdeling Orthopedie. ^MW

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.