Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 14 november 2019

9.7
  • Eierstokkanker
  • Interne geneeskunde

Grote waardering voor de ruimte en tijd die is gegeven om uitleg te geven over de mogelijkheden van de behandelingen en beantwoording van talloze vragen van mijzelf en mijn drie liefdevolle kritische kinderen. Verpleegkundigen van de afdeling chemotherapie en de Internist-oncoloog dr Luyks zijn zeer patiëntvriendelijk en tonen een grote mate van kundigheid aangevuld met jarenlange praktijkervaring. Het is deze combinatie die tot het besluit geleid heeft, om ondanks mijn “technisch” hopeloze toestand, toch de behandeling voort te zetten zodat de zeer ingrijpende ovariumcarcinoom operatie alsnog doorgang heeft kunnen vinden in het AVL. Dank, Dank. De samenwerking van Tergooi en AVL was van grote toegevoegde waarde. De afweging tussen doorgaan of pas op de plaats met de behandeling is zeer zorgvuldig besproken en genomen. Voor de vele spoedeisende problemen bleek er direct een behandelmoment vrij gemaakt te kunnen worden. Niets dan lof over ziekenhuis Tergooi Hilversum.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

beste mevrouw, ik begrijp dat u een zware tijd doormaakt. Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo ingenomen bent met de zorgen, aandacht en behandeling van mevrouw Luykx en onze andere medewerkers. Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Wij wensen u veel goeds. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.