Tergooi, locatie Hilversum

Ziekenhuis

Van Riebeeckweg 212 1213 XZ Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 10 maart 2020 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatvergroting

Specialisme

Urologie

Hoewel het definitieve resultaat van de behandeling nog niet bereikt is ben ik zeker tevreden. Tergooi Hilversum is qua gebouw en infrastructuur misschien wat achterhaald, wat rommelig, maar dat doet niets af aan de goede behandeling. In de planning hield men rekening met mijn grote rijafstand naar Hilversum. Verschillende interne afspraken werden op elkaar afgestemd, zodat ik hier niet apart voor hoefde terug te komen. Aandacht door verzorgend personeel was ook prima.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Hartelijk dank voor uw waardering. Over enige tijd vindt onze zorg onveranderd goed plaats in ons nieuwe ziekenhuis in Hilversum. Fijn dat in de tussentijd rekening wordt gehouden met uw reisafstand. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.