Tergooi, locatie Hilversum

Ziekenhuis

Van Riebeeckweg 212 1213 XZ Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 15 september 2021

N.v.t.

Haaruitval

Specialisme

Dermatologie

Ik ben tevreden over het feit dat mijn huisarts heeft gezorgd dat ik binnen 1 week terecht kon bij de Poli Dermatologie in het ziekenhuis Ter Gooi Hilversum en dat de Poli Dermatologie mee instemde! Ik merkte dat de arts op de Poli Dermatologie het heel druk had, hij had haast, ondanks dat gaf hij deskundig advies. Ik ben heel tevreden over de opvang van de Gastvrouwen als je het ziekenhuis Ter Gooi Hilversum betreedt; zij staan je vriendelijk te woord en wijzen jou de weg. Ik ben niet tevreden over het feit dat het anders 28 dagen had geduurd, voordat ik terecht kon. Ik ben niet tevreden over het parkeren bij het ziekenhuis Ter Gooi Hilversum; ik vind het heel onoverzichtelijk en je moet uitkijken dat je niemand aanrijdt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.