Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 31 mei 2017

4.5
  • Hart- en vaatziekten
  • Chirurgie (Heelkunde)

Ik ben twee maanden geleden geopereerd en het bleek niet te dotteren te zijn, maar het werd een bypass. Ik kwam te liggen op afd A1. Totaal geen vriendelijke verzorging, anders gezegd; gewoon geen verzorging. De pillen werden gebracht en de enige vraag op de dag was: hoe is de pijnscore vandaag. Geen énkel persoonlijke aandacht. Heb er vijf dagen gelegen,  Vijf nachten geen nachtzuster gezien. De zaal was smerig. En dat verwijt ik niet de schoonmakers want zij mogen haast niets doen. Kreeg verder geen informatie of wat ook. Heb me daar behoorlijk ellendig gevoeld. De verpleging was werkelijk qua aandacht en zorg beneden peil.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. In een persoonlijk gesprek hebben wij gesproken over u klachten. Wij vinden het ontzettend vervelend dat u te weinig persoonlijke aandacht heeft ervaren. Zoals aangegeven nemen wij uw signalen zeer serieus en zijn uw klachten besproken met de betreffende afdeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.