Tergooi, locatie Hilversum

Ziekenhuis

Van Riebeeckweg 212 1213 XZ Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Tergooi

Waardering van Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 10 maart 2020 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Zwangerschap

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Ik ben zeer tevreden over de zorgverlening. Ik zou het prettiger ervaren als ik op een en dezelfde locatie (bijv. altijd Blaricum of altijd Hilversum) terecht kan. Ook zou ik meer duidelijkheid willen over welke afspraken nog nodig zijn (nadat bleek dat het klinisch werd), nu verliep dat rommelig en moesten er nog gesprekken ingepland worden terwijl ik al uitgerekend was.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. Het is niet te voorkomen, maar wij snappen dat het niet altijd fijn is om steeds op een andere locatie te moeten zijn. Dit heeft echter met de inrichting van de organisatie te maken. Bedankt voor het delen van uw ervaring. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tergooi, locatie Hilversum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.